چاپ        ارسال به دوست

گزارش اردوی شیراز 98

همراهان گرانقدر دبیرستان دوره دوم فرزانگان پویا سلام...
به لطف خداوند منان و دعای خیر شما به راه آهن رسیده و سوار قطار شدیم.قطار به سمت شیراز حرکت کرد.

و اینک شیراز...

تو یه روز زمستونی عالی و لبریز از بارش نعمت الهی
ما به سلامت رسیدیم شیراز.جای همه بچه های پایه 10 و 11 که همراهمون نیستن خالی، رفتیم فوتسال و الان هم به صرف ناهار به مجتمع برگشتیم و انشاالله آماده بشیم برای عزیمت به ارگ کریمخانی ...گرچه هوا سرده، اما حال و هوای بچه های اردوی شیراز گرم و دوست داشتنیه، انقدری که میشه شروع برنامه بازدید نیمروزیمون صرف بستنی کنار ارگ کریمخانی باشه... بازدید از ارگ و حمام وکیل، گشت در بازار و زیارت حضرت شاهچراغ و بازگشت به اردوگاه و برگزاری مسابقات پانتومیم گزارش ما از روز اول رو برای شما کامل کرد، به امید اتفاقات خوب در روز دوم...

روز دوم اردوی شیراز دبیرستان فرزانگان پویا با صرف صبحانه (عدسی) آغاز شد، سپس به سمت باغ ارم شیراز حرکت کردیم و خاطراتمون رو در قاب زیبای این باغ ثبت و ضبط کردیم، مقصد بعدی ما آرامگاه حضرت لسان الغیب حافظ شیرازی و سپس شیخ اجل سعدی شیرازی بود، پس از آن صرف ناهار در رستوران (چلوکباب) و عزیمت به مرکز خرید خلیج فارس و شب جنگ شادی و بازی پانتومیم حسن ختام روز دوم سفر ما بود.

روز سوم سفر ‌شیراز برای دانش آموزان رنگ و بوی دیگه ای داشت، عظمت و شکوه تخت جمشید همه مارو به وجد آورده بود و هر بنای سنگی یک سوژه عکاسی برای ماندگار شدن، ظهر در فست فود ایرانویچ شیراز به بزم پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده رفتیم و سپس با حضور در راه آهن به سمت تهران حرکت کردیم....